W celu sprostania specyficznym oczekiwaniom Państwa firmy, zespół JMJ z siedzibą w Niekaninie oferuje nie tylko kompleksowe usługi księgowe, ale także wsparcie w wybranych obszarach związanych z rachunkowością Państwa biznesu.
Możemy dostosować nasze wsparcie do obecnych potrzeb Państwa firmy, przejmując te procesy księgowe oraz kadrowo-płacowe, które zdecydowali się Państwo wydzielić. Wierzymy, że współpraca w tak określonych ramach pozwoli Państwu przekonać się o słuszności dokonanego wyboru, a jakość naszej obsługi finansowej będzie solidną podstawą do budowania dłuższej i bardziej rozbudowanej współpracy.
W ramach indywidualnie dopasowanej obsługi, JMJ oferuje realizację wielu zadań i procesów, w tym:
Chociaż nasze doświadczenie pokazuje, że kompleksowe podejście do obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przynosi najlepsze rezultaty, z równie dużym zaangażowaniem podchodzimy do realizacji pojedynczych procesów zleconych przez Państwa. W naszej codziennej pracy zespół JMJ z siedzibą w Niekaninie korzysta z rozwiązań automatyzujących, takich jak Elektroniczny Obieg Dokumentów. Ten system pozwala nam wspierać Państwa procesy bez względu na to, jaki program księgowy jest aktualnie używany.
Dodatkowo, nasz Elektroniczny System Obiegu i Wymiany Dokumentów znacząco ułatwia wymianę informacji z systemami księgowymi naszych klientów poprzez zautomatyzowaną konwersję formatów dokumentów. Dzięki temu zapewniamy szybką i efektywną integrację z różnorodnymi systemami księgowymi, co wspiera płynność i precyzję naszych usług.
Zachęcamy do współpracy i skorzystania z pomocy naszych ekspertów. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania, przedstawimy naszą ofertę i cennik obsługi wybranych procesów księgowych.
JMJ Sp. z o.o.
ul. Śliwkowa 1
78-100 Niekanin
k. Kołobrzegu
NIP: 6711857608
KRS: 0001056495
+48 506 377 937