• Śliwkowa 1, 78-100 Niekanin
  • sekretariat@jmj.kol.pl
  • +48 506 377 937

Obsługa Audytów i kontroli skarbowych

Nie panikuj i zdaj się na nas.

Obsługa audytów i kontroli skarbowych

Kontrola skarbowa to wyzwanie, przed którym stoi każda firma prowadząca działalność. Przeprowadzane przez kontrolerów porównania dokumentów ze stanem faktycznym zajmują nie tylko czas pracowników, ale również zajmują przestrzeń firmy, utrudniając wykonywanie bieżących zadań. Aby uniknąć tych niedogodności, warto powierzyć prowadzenie księgowości firmie zewnętrznej, która może znacznie ułatwić współpracę z audytorami.

Zasadniczo, kontrola skarbowa powinna odbywać się w siedzibie przedsiębiorcy, a podatnik ma obowiązek udostępnić kontrolerom odpowiednie, zamykane pomieszczenie do pracy. Jednakże biuro rachunkowe obsługujące firmę może skierować taką kontrolę do swojej siedziby, co znacznie usprawnia cały proces i minimalizuje zakłócenia w codziennej działalności przedsiębiorstwa.

Obsługa kontroli skarbowej – jak odciążyć firmę i usprawnić proces

Dla klientów korzystających z usług księgowych w JMJ z siedzibą w Niekaninie, oferujemy przeniesienie obsługi kontroli skarbowych do naszego biura. Dzięki temu, że wszystkie Państwa faktury mogą być przechowywane w naszym archiwum, kontrola finansowa staje się mniej uciążliwa, a my jesteśmy w stanie udzielić kontrolerom odpowiedzi na wszelkie pytania księgowo-podatkowe.

W ramach udzielonego pełnomocnictwa oszczędzamy Państwa czas, podejmując kontrolerów bez zajmowania przestrzeni w siedzibie Państwa firmy. Odpowiedzi na pytania udzielamy, bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w zakresie obsługi finansowo-księgowej, a także po konsultacji z Państwem.

O przebiegu audytu możecie być Państwo informowani na bieżąco, nawet jeśli kontrola finansowa ma miejsce w naszej siedzibie, z dala od Państwa firmy.

Przekazanie księgowości i obsługi kontroli skarbowych w nasze ręce przynosi korzyści takie jak:

Oszczędność czasu

Zajmujemy się kontrolą, pozwalając Państwu skupić się na bieżących zadaniach.

Oszczędność przestrzeni

Kontrola odbywa się poza siedzibą Państwa firmy, nie zakłócając jej funkcjonowania.

Pewność odpowiedniego przygotowania dokumentacji

Dzięki naszemu doświadczeniu, dokumentacja jest zawsze odpowiednio przygotowana.

Stały (również zdalny) dostęp do statusu kontroli

Informujemy Państwa na bieżąco o przebiegu kontroli, zapewniając pełną transparentność.
Wybierając JMJ, zyskujecie Państwo profesjonalną obsługę i wsparcie w zakresie kontroli skarbowych, co pozwala na bezproblemowe przejście przez ten proces.

Oferta na dobry początek

Dlaczego miałbyś powierzyć nam księgowość w swojej firmie, skoro nas nie znasz i jeszcze nam nie ufasz?

Zdajemy sobie sprawę, że w przypadku tak ważnego aspektu jak księgowość, zaufanie i kompetentne podejście to podstawa. Nie możesz sobie pozwolić na zły wybór, ryzyko jest zbyt duże. Właśnie dlatego postanowiliśmy wyjść Tobie na przeciw i wziąć ryzyko na siebie. 

Chcielibyśmy zaoferować początek współpracy bez żadnych kosztów i zobowiązań z Twojej strony. Niezależnie od tego czy prowadzisz jednoosobową działalność czy dużą firmę, niezależnie od tego jakich usług potrzebujesz.

Limit kwotowy, na usługi w ramach tej oferty, to 500 zł (netto).

Daj nam się wykazać i zdobyć Twoje zaufanie!

Z poważaniem.
Zespół Księgowość i Kadry JMJ

Zostaw swój e-mail, a jeżeli chcesz to również telefon. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy bardziej szczegółową ofertę.
Zgoda na przesłanie oferty*

Kontakt

Dane adresowe

JMJ Sp. z o.o.
ul. Śliwkowa 1
78-100 Niekanin
k. Kołobrzegu

NIP: 6711857608
KRS: 0001056495

Telefon

+48 506 377 937

©2024 JMJ