• JMJ Sp. z o. o. - Ul.Śliwkowa 1 - 78-100 Niekanin
  • sekretariat@jmj.kol.pl
  • +48 506 377 937

AdministracjaKadrowa

Z nami nie zginiesz w gąszczu przepisów.

Administracja Kadrowa

Obsługa kadrowa odgrywa istotną rolę w funkcjonowaniu każdej firmy. Efektywne zarządzanie dokumentacją pracowniczą, aktami osobowymi oraz urlopami i nieobecnościami nie tylko optymalizuje działanie przedsiębiorstwa, ale także przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej i zwiększania satysfakcji pracowników.

Rosnące wymagania rynku oraz dynamicznie zmieniające się przepisy prawne sprawiają, że utrzymanie wysokiej efektywności administracji kadrowej stanowi obecnie wyzwanie zarówno dla przedsiębiorców, jak i wewnętrznych działów kadrowych.

Zespół ekspertów JMJ z siedzibą w Niekaninie zapewni Państwu nowoczesne usługi kadrowe na najwyższym poziomie.

 

W ramach obsługi kadrowej oferujemy:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników
  • wsparcie w zarządzaniu urlopami
  • monitorowanie umów na czas określony i informowanie o terminach ich zakończenia
  • sporządzanie dokumentów i zaświadczeń związanych z zatrudnieniem
  • wprowadzanie i aktualizację danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym
  • monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP

Nasz doświadczony zespół zadba o Państwa administrację kadrową, gwarantując efektywność i nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi.

W JMJ z siedzibą w Niekaninie oferujemy możliwość prowadzenia dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej, co od stycznia 2019 roku jest zgodne z obowiązującym prawem. Jeśli zdecydują się Państwo na tę opcję, będziemy zarządzać aktami osobowymi zarówno dla aktualnych, jak i byłych pracowników w wersji cyfrowej.

Systemy Kadrowo-Płacowe

W odpowiedzi na Państwa potrzeby, zajmujemy się wprowadzaniem i aktualizacją kluczowych danych w dedykowanym systemie kadrowo-płacowym. Obejmuje to zarządzanie danymi osobowymi, historią zatrudnienia, ewidencją urlopów, absencjami chorobowymi, szkoleniami oraz incydentami przy pracy.

 

Nasze rozwiązania kadrowe obejmują także:

  • Automatyczne powiadomienia o nadchodzących terminach umów, badań lekarskich i szkoleń
    BHP
  • Monitorowanie braków w dokumentacji osobowej

Dbamy o ochronę danych osobowych, stosując sprawdzone procedury i nowoczesne rozwiązania systemowe, które zapewniają bezpieczeństwo informacji przed utratą i nieautoryzowanym dostępem. Dane przechowywane są w „chmurze”, co dodatkowo zabezpiecza je przed utratą w wyniku awarii czy błędów.

Na bieżąco śledzimy zmiany w ustawodawstwie dotyczącym prawa pracy, podatków oraz ubezpieczeń społecznych. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko konsekwencji ze strony organów nadzoru i jesteśmy przygotowani na dostosowanie się do nowych przepisów, oferując jednocześnie nowoczesne rozwiązania, takie jak e-teczki i e-urlopy.

Chcesz otrzymać ofertę?

Jeżeli zostawisz nam swój adres e-mail, prześlemy Ci ofertę.

Zgoda na przesłanie oferty*

Kontakt

Dane adresowe

JMJ Sp. z o.o.
ul. Śliwkowa 1
78-100 Niekanin
k. Kołobrzegu

NIP: 6711857608
KRS: 0001056495

Telefon

+48 506 377 937

©2024 JMJ